Pri nákupe nad 100€ je doprava zdarma.

STRAVOVANIE PRI HRE 9 JAMIEK

GOLFOVÁ VÝŽIVA - HRANIE 9 JAMIEK

Golfová výživa alebo správne stravovanie pri golfe je skutočne celkom jednoduché, aj keď hráte iba 9 jamiek. Tu je niekoľko rád, ako nabiť telo na popoludňajšie kolo.

90 MINÚT PRED ŠTARTOM

Skúste sa pred hrou najesť. Ak ste nestihli obed alebo raňajky dajte si sendvič (pripravte si ho sami, kúpte si ho na miestnej čerpacej stanici alebo si ho dajte v klube). Snažte sa jesť celozrnný chlieb s chudými kúskami mäsa a minimom dressingu. Na druhej strane, ak máte radi iba biely chlieb a veľa dressingu, je to vždy lepšie ako keby ste nejedli vôbec nič. Pamätajte, že na ihrisku nechcete myslieť na hlad!

POČAS HRY NA 9 JAMIEK

15 minút pred začiatkom hry môžete zjesť jednu tretinu energetickej tyčinky SSP GOLF PERFORMANCE ENERGY BAR, potom na jamkách štyri a sedem postupne zvyšné dve tretiny. To vám bude postupne dodávať energiu počas vašej hry a budete spokojní.

HYDRATÁCIA: PIŤ, PIŤ, PIŤ

Nezabudnite na pitný režim počas celého kola. Po každej jamke vypite trochu vody. Počas golfového kola by ste sa mali zamerať na konzumáciu 40% – 50% z vášho celkového denného príjmu vody. Ak je váš denný príjem vody 2 litre, počas celého kola by ste spotrebovali približne 1 liter vody. Vo veľmi horúcom dni môžete tento objem zdvojnásobiť

PRIEMERNÝ HRÁČ SPÁLI 1 200 KALÓRIÍ PRI NOSENÍ BAGU POČAS GOLFOVEJ HRY NA 18 JAMIEK. PREČO HĽADAŤ KOMPROMISY, KEĎ PRÍDE NA VAŠU VÝŽIVU NA IHRISKU?