Pri nákupe nad 100€ je doprava zdarma.

STRAVOVANIE PRI HRE NA 18 JAMIEK (popoludní)

GOLFOVÁ VÝŽIVA – HRA NA 18 JAMIEK POPOLUDNÍ

Golfová výživa alebo správne stravovanie pri golfe je v skutočnosti celkom jednoduché. Tu je niekoľko rád, ako nabiť telo na ranné kolo.

OBED - 90 MINÚT PRED ZAČIATKOM HRY

Na popoludňajšie kolo vymeňte raňajky za obed, ktorý sa skladá z bielkovín (kuracie mäso alebo ryby), komplexných sacharidov (ryža, cestoviny alebo zemiaky) a zeleniny. Ak si nemôžete dať poriadny obed, dajte si sendvič (pripravte si ho sami, kúpte si ho na miestnej čerpacej stanici alebo si ho dajte v klube). Snažte sa jesť celozrnný chlieb s chudými kúskami mäsa a minimálnym dressingom. Na druhej strane, ak máte radi iba biely chlieb a veľa dressingu, je to vždy lepšie ako keby ste nejedli vôbec nič. Pamätajte, že na ihrisku nechcete myslieť na hlad! Skúste počkať 60 – 90 minút, kým vyrazíte z odpaliska, a potom postupujte podľa týchto pokynov:

ZAČÍNAME

Pre skvelé golfové kolo nabíte energiou vo vašom tele si dajte jednu tretinu SSP Golf Performance Energy Bar 15 minút pred odpálením. Tretinu potom zjedzte na

jamke číslo 4. a následne na jamke číslo 7

Druhú tyčinku SSP GOLF PERFORMANCE ENERGY BAR načnite na druhej deviatke. Tretinu na jamke číslo 10. tretinu na jamke číslo 13. a poslednú tretinu na jamke číslo 16. Banány sú tiež skvelým občerstvením, ale pamätajte, že stredný banán má iba 110 kalórií jednoduchých cukrov s rýchlym uvoľňovaním.

HYDRATÁCIA: PIŤ, PIŤ, PIŤ

Nezabudnite na pitný režim počas celého kola. Po každej jamke vypite trochu vody. Počas golfového kola by ste sa mali zamerať na konzumáciu 40% – 50% z vášho celkového denného príjmu vody. Ak je váš denný príjem vody 2 litre, počas celého kola by ste spotrebovali približne 1 liter vody. Vo veľmi horúcom dni môžete tento objem zdvojnásobiť

PRIEMERNÝ HRÁČ SPÁLI 1 200 KALÓRIÍ PRI NOSENÍ BAGU POČAS GOLFOVEJ HRY NA 18 JAMIEK. PREČO HĽADAŤ KOMPROMISY, KEĎ PRÍDE NA VAŠU VÝŽIVU NA IHRISKU?