Pri nákupe nad 100€ je doprava zdarma.

STRAVOVANIE PRI HRE NA 18 JAMIEK (ráno)

GOLFOVÁ VÝŽIVA – HRA NA 18 JAMIEK RÁNO

Golfová výživa alebo správne stravovanie pri golfe je v skutočnosti celkom jednoduché. Tu je niekoľko rád, ako nabiť telo na ranné kolo.

RAŇAJKY - 90 MINÚT PRED ZAČIATKOM HRY

Snažte sa jesť zdravé raňajky z komplexných sacharidov, ako sú müsli, toasty a džem, koláče, bageta atď. Veľké vyprážané raňajky alebo pár slaninových špecialít, aj keď sú vynikajúce, sú plné kalórií a sodíka. Budete sa po nich cítiť ťažka a nafúknutý. Ak sa už rozhodnete pre vyprážané raňajky, pokúste zjesť iba polovicu z nich. Ak budete raňajkovať takto, budete mať dostatok energie na prvú deviatku.

PRVÁ DEVIATKA

Ak sa nedostanete na raňajky pred tým, ako budete hrať, najlepším spôsobom, ako sa správne zásobiť energiou a udržiavať efektívnu golfovú výživu, je zjesť jednu tretinu tyčinky SSP Performance 15 minút pred štartom. Potom dajte ďalšiu tretinu na 4. jamke. Na jamke 7 zjedzte zvyšok. Banány sú tiež skvelým občerstvením, ale pamätajte, že stredný banán má iba 110 kalórií jednoduchých cukrov s rýchlym uvoľňovaním. Potrebujete dlhodobú energiu, ktorá sa dostane do tela počas celej hry.

DRUHÁ DEVIATKA

Eat one third of a bar an hole 10, one third on the 13 tee and the final third on hole 16. Just as long as you have kept hydrated you should still feel energised and ready for a pint or two in the bar.

HYDRATÁCIA: PIŤ, PIŤ, PIŤ

Nezabudnite na pitný režim počas celého kola. Po každej jamke vypite trochu vody. Počas golfového kola by ste sa mali zamerať na konzumáciu 40% – 50% z vášho celkového denného príjmu vody. Ak je váš denný príjem vody 2 litre, počas celého kola by ste spotrebovali približne 1 liter vody. Vo veľmi horúcom dni môžete tento objem zdvojnásobiť

PRIEMERNÝ HRÁČ SPÁLI 1 200 KALÓRIÍ PRI NOSENÍ BAGU POČAS GOLFOVEJ HRY NA 18 JAMIEK. PREČO HĽADAŤ KOMPROMISY, KEĎ PRÍDE NA VAŠU VÝŽIVU NA IHRISKU?